حصار نوین الماس

  • ۰
  • ۰

کاربرد توری مرغی

در ابتدای این مبحث باید بدانید توری تهیه شده در بزرگترین شرکت سازنده آن یعنی به عبارتی شرکت حصار نوین الماس در ابعاد و اندازه های متغیر در هر مکان متناسب با فضای مربوط تهیه می شوند و از مزایای فوق العاده ای برخوردار می باشد. استفاده از این محصول در مکان هایی که دارای آب و هوای شرجی است کاربرد زیادی دارد و همچنین دوام و ماندگاری به عبارتی طول عمر این محصولات بسیار بالا می باشد و حداقل بیست سال ماندگاری دارد. نکته قابل توجه این است که نوع ساخت این محصول به گونه ای است که هزینه آن کم می باشد یعنی به عبارتی می توان با کمترین هزینه محصولی خاص و ماندگار را تهیه و تولید کرد.
 در پاره ای از مواقع در سقف ساخته می شود و نخستین کاربرد این محصول در این مورد می باشد به گونه ای که در سقف های شیروانی یا ساخت سوله و … برای اتصال پشم شیشه و سقف می توان از این محصول استفاده کرد که دوام و ماندگاری سقف را تضمین می نماید. گاهی توری مرغی در حین گچ کاری مورد استفاده قرار می گیرد و این کار مانع از ترک خوردگی گچ می شود. نکته قابل توجه این است در برخی اوقات این محصول در ستون ها مورد استفاده قرار می گیرد که این خود موجب محافظت و مقاوم سازی ستون می شود. همچنین در پاره ای از موارد توری مرغی در آماده سازی زیربنا و زیرسازی برای نصب کاشی مورد استفاده قرار می گیرد که در این صورت از این عمل برای ملات مورد استفاده به صورت یکنواخت به کار گرفته می شود و مکان مورد نیاز از استحکام بیشتری برخوردار می باشد. افراد می توانند با مراجعه به این شرکت (حصار نوین الماس) این محصول را در نهایت کیفیت خریداری کنند و نسبت به این اقدام آگاهی کامل را کسب نمایند.

 

منبع و ادامه ی مطلب : حصار نوین الماس

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • ali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی