حصار نوین الماس

  • ۰
  • ۰

سیم خاردار یکی از مهمترین و رایج ترین ابزارهای حصار محافظ است که در قسمت فوقانی و مرکزی حصار یا مش حصار برای محافظت از باغ اجرا می شود که لبه های آن تیز و سودمند است. علاوه بر افزایش امنیت ، این محصول کار را زیباتر می کند: برای اجرای آن بر روی حصار ، ابتدا باید نوع آن را تعیین کنید و سپس یک عمل اعدام را انجام دهید. این نوع محصول در دو نوع خطی و گرد موجود است. نوع حلقه گالوانیزه معمولاً از سیم خاردار 60 و 90 سوزنی نامیده می شود و به آن تیغ ​​تیغ ، سیم خاردار یا سیم خاردار گفته می شود که در قالب محصولات ایرانی و وارداتی (عمدتا چین) در بازار موجود است. در این بخش توضیحات مختصری در مورد انواع ، قیمت ها و خریدهای سیم خاردار آورده ایم.


یکی از راه های ساخت حصار و محافظت از آن استفاده از سیم خاردار است. این محصول علاوه بر ایمنی ، می تواند زیبایی حیاط را نیز به آن اضافه کند. برای ایجاد حصار به این سبک ، ابتدا باید نوع سیم خاردار را تعیین کنید. انواع مختلفی از سیم خاردار وجود دارد که می تواند در شرایط و مناطق مختلف مورد استفاده قرار گیرد.


سیم خاردار یکی از عملی ترین اختراعات انسان است که در سال 1867 توسط دو مخترع آمریکایی به ثبت رسیده است. Lucien B. Smith و Kent Ohio اولین کسانی بودند که روی این محصول کار کردند. ایده اصلی برای این محصول برای جلوگیری از ورود دام به مراتع کشاورزان تدوین شد. امروزه انواع مختلف سیم خاردار با مواد و اشکال مختلف در سراسر جهان تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آنها به دلیل توانایی بازدارنده آن هر روز متداول تر می شود. سیم خاردار به انگلیسی با سیم خاردار مترادف است. در فرهنگ لغت انگلیسی ، این عبارت به معنای: "نوعی حصار سیم فلزی ساخته شده با لبه های تیز یا نقاط با فاصله در طول کل رشته" است.

  • ۹۹/۰۴/۲۱
  • ali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی