حصار نوین الماس

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گابیون نوع خاصی از توری های فلزی است که چشمه های آنها شش ضلعی است.

شبکه گابیون به ندرت برای شمشیربازی استفاده می شود زیرا کاربرد اصلی این توری فلزی در ساخت و ساز جاده و کارهای عمرانی است. شبکه گابیون از نظر ظاهری و ظاهری شباهت زیادی به شبکه پرنده دارد. اما اگر با دقت بیشتری به آن نگاه کنیم متوجه تفاوت هایی از قبیل ابعاد رول ، سیم و بافت فنر می شویم.
گبیون از یک کلمه ایتالیایی به معنی قفس بزرگ گرفته شده است. توری گابیون که به عنوان مش سنگ نیز شناخته می شود ، مشبک با سیم های محکم و پیچیده است که به شکل بسته های سیم ساخته شده و پر از مواد سنگی است که در تمدن های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این توری از سیم های بهم پیوسته که در سه چرخش متوالی در هم تنیده شده اند بافته می شود.
همچنین این سبدها با پیوستن و قرار گرفتن در کنار یکدیگر ، سازه هایی با ابعاد بزرگ تشکیل می دهند. با توجه به کاربردهای مختلف توری گابیون ، باید از جنبه های مختلفی از جمله ویژگی های رفتاری ، شکل پذیری ، قدرت ، طراحی و محاسبه ساختارها مورد مطالعه و ارزیابی قرار گیرد.
از نظر اقتصادی ، ساختارهای گابیونی بسیار ارزانتر از ساختارهای مشابه است. شبکه گابیون بیشتر در ساخت سد ، ساخت جاده ، مدیریت آبخیزداری ، ایجاد دیوارهای محافظ و نگهدارنده و همچنین کف آبراه ها مورد استفاده قرار می گیرد و البته می توان از آن به عنوان حصار و حصار نیز استفاده کرد.
یکی از اولین استفاده های گابیون در ارتش بود. از این طریق قفسهای بزرگی ساخته و آنها را با سنگ و گل پر کرده و از آنها به عنوان سنگر و نگهبان استفاده می کردند. این روش هنوز هم در بیشتر نقاط جهان از جمله در مزارع برنج در امتداد رودخانه ها در شمال ایران رایج است.
مزایای گابیون
این محصول مقرون به صرفه و مناسب است و به دلیل قیمت مناسب از محبوبیت بالایی برخوردار است.
این محصول در سراسر جهان یافت می شود و کاربردهای بسیاری دارد.
این گیاه در بسیاری از مناطق و در زمینه های مختلف قابل استفاده است.
این نقش ساختاری و غیر ساختاری دارد.
زیبایی بصری دارد.
از استحکام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.
برای تزئین و زیباسازی استفاده می شود.
می توان آن را به سفارش مشتری طراحی کرد.
مشخصات فنی گابیون
سیم این محصول گالوانیزه گرم است.
قطر سیم های مش بین 2.5 تا 5 میلی متر است.
چشمه گابیون شش ضلعی است و دارای ابعاد 8 * 8 ، 10 * 8 ، 10 * 12 سانتی متر است.
برای استفاده از این محصول در قسمت زیر آبراه ها باید از چشمه گابیون متز با ابعاد 5 * 6 سانتی متر استفاده کنید.
عرض رول های این محصول 1 * 1.5 ، 2 * 2.5 ، 3 متر است.
ارتفاع این محصول از یک متر تا 4 متر است.
 

  • ali
  • ۰
  • ۰

سیم خاردار یکی از مهمترین و رایج ترین ابزارهای حصار محافظ است که در قسمت فوقانی و مرکزی حصار یا مش حصار برای محافظت از باغ اجرا می شود که لبه های آن تیز و سودمند است. علاوه بر افزایش امنیت ، این محصول کار را زیباتر می کند: برای اجرای آن بر روی حصار ، ابتدا باید نوع آن را تعیین کنید و سپس یک عمل اعدام را انجام دهید. این نوع محصول در دو نوع خطی و گرد موجود است. نوع حلقه گالوانیزه معمولاً از سیم خاردار 60 و 90 سوزنی نامیده می شود و به آن تیغ ​​تیغ ، سیم خاردار یا سیم خاردار گفته می شود که در قالب محصولات ایرانی و وارداتی (عمدتا چین) در بازار موجود است. در این بخش توضیحات مختصری در مورد انواع ، قیمت ها و خریدهای سیم خاردار آورده ایم.


یکی از راه های ساخت حصار و محافظت از آن استفاده از سیم خاردار است. این محصول علاوه بر ایمنی ، می تواند زیبایی حیاط را نیز به آن اضافه کند. برای ایجاد حصار به این سبک ، ابتدا باید نوع سیم خاردار را تعیین کنید. انواع مختلفی از سیم خاردار وجود دارد که می تواند در شرایط و مناطق مختلف مورد استفاده قرار گیرد.


سیم خاردار یکی از عملی ترین اختراعات انسان است که در سال 1867 توسط دو مخترع آمریکایی به ثبت رسیده است. Lucien B. Smith و Kent Ohio اولین کسانی بودند که روی این محصول کار کردند. ایده اصلی برای این محصول برای جلوگیری از ورود دام به مراتع کشاورزان تدوین شد. امروزه انواع مختلف سیم خاردار با مواد و اشکال مختلف در سراسر جهان تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آنها به دلیل توانایی بازدارنده آن هر روز متداول تر می شود. سیم خاردار به انگلیسی با سیم خاردار مترادف است. در فرهنگ لغت انگلیسی ، این عبارت به معنای: "نوعی حصار سیم فلزی ساخته شده با لبه های تیز یا نقاط با فاصله در طول کل رشته" است.

  • ali